#1

Hej, witam Was na blogu, który został założony z ciekawości. Wiem że prowadzenia bloga niesie ryzyko krytyki, hejtów czy z gardzenia ze strony znajomych czy innej części społeczeństwa, ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni.Moda na blogi,bloga coraz bardziej staje sie popularna,więc czemu ja nie mogę zacząć swojej przygody z blogosferą.Dobra teraz tak mniej oficjalnie.Mój blog będzie typowo lifestyle'owy, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Posty będą kierowane i do płci męskiej i żeńskiej, niektóre typowo do jednej z płeć.Posty będą dodawane 3 razy w tygodniu w okresie wakacyjnym a w roku szkolnym tego jeszcze nie wiem gdyż zaczynam liceum i nie wiem jak to wszytko pogodze cóż za organizacja haha).Niekiedy zawita tutaj mój chłopak Kuba. To tak na wstępie tak mam chłopaka,nie będę sie rozpisywała bo będzie o tym oddzielny post.To chyba na tyle, bo też nie chcę zanudzać.

Ps.Szukam kogoś kto by mi pomógł ogranąc wygląd bloga,bo jestem narazie w tym świeża i nie za bardzo jeszcze nie ograniam, chętnych zaparaszam do skomentowania a ja sie do Was odezwę

X.O.X.O LIGHTBLUELIFE

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz